hihi

Heeeeeeeeeeej!

Nu sitter jag här med Martina. Jonte har dragit till chrille och kyle sover. Martina sitter vid sin dator och jag sitter vid jontes^^
Vi har varit i stan och handlat lite grejer, iaf en tjock tröja till kyle, strumpbyxor och lösnaglar till mig.Sen så köpte vi michelles jäääätte försenade present också.
Sen stack vi hem till mig och lämnade alla grejer. Senare gick vi och köpte dricka och blandning och fika tills imon.

Imorgon ska jag ha kalas här vid 2 sen så kommerväl resten till festen vid 8-9. Det ska bli så kul, speciellt om jag får den kortleken av Jonte :D Då ska alla vara med ! hihi.
Sen innan de ska jag till stan med Jonte och handla lite till i stan.

Jaa de var hela dagen :D

Goodnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback