fredag

Hej

Fredag idag, äntligen helg, inte för att denna veckan har varit jobbig eller seg bara de att jag vill ha jonte hemma.
Kyle vaknade innan 6 idag igen..han låg i vår säng tills jontes klocka ringde. Sen fick han välling och somnade om igen vid 7 och sov till halv 10. Han somnade sittandes så när han var helt avslappnad så slängde han sig bakåt och slog i mitt huvud :( ooont gjorde de.

Vi har inte gjort ett skit idag, känns jätte dåligt eftersom de är så fint väder, har bara plockat undan här hemma och sorterat tvätt, det är iofs bra men ändå.
Jag och Jonte ska KANSKE på bio ikväll med hans kusiner. The dark night blir det iså fall.

Nyss provade jag ta saft i sodastreamen  ;P det smakar som svartvinbärs läsk hihi. Inte JÄTTE gott men går att dricka :P
Imon kommer jessica och mange hit och ska dricka lite medoss , det ska bli kul, vi hade kul förra gången iaf :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe.. kul hade vi verkligen!! JOnte decka i sängen!! hahahahaha....

2008-08-01 @ 22:53:44

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback