Söndag

Heejhopp!
Har inte orkat skriva nu i helgen har varit så mycket att göra..
I lördags så var vi i stan hela dagen jag och Tintin letade efter lite kläder till mig :) kollade lite på ett "band" som spelade vid indiska, Kyle satt helt still och fint och tittade :)
Sen träffade vi Malin, Neo och Chrille :D:D Neo och Kyle slog lite på varandra ;) Neo pratade på som bara den haha skit sööööt är han :D Det var iaf  trevligt, ännu bättre är att dom har fått lägenhet här i halmstad :D:D. Skit skoj! :D

Ja iaf, sen kom Martina och kristian på kvällen Jonte och kristian spelade något skit tråkigt spel..jag fick ont i huvudet och la mig redan halv elva ^^ haha.
Sen vaknade vi idag halv åtta :O HALV ÅTTA ! Sovmorgon :D
VI gick upp och kyle fick lite frukost, sen busade han lite och sen åkte vi och storhandlade :) Så ikväll ska vi äta tacos ;) Håller på att marinera kött tills imon med :) Skit gott!
 Så vi ska äta tacos samtidigt som vi kollar på sanningens ögonblick! :D hihi.

Hum vad har mer hänt? Vi sänkte kyles säng idag... jag ville verkligen inte det för det betyder bara att han inte är någon bebis längre...och jag vill att han ska vara det!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, visst känns det jobbigt att behöva sänka sängen?? Vi gjorde det för Leon för 1,5 månader sedan för han klättrade över annars! Känner igen den känslan som du säger att man vill att dom ska vara små småå bebisar för alltid. Jag vill ha en till nyfödd NUUU! :P


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback