Onsdag

Godmorgon!

Kyle vaknade 6 idag..Nu har han somnat om! Så jag passar på att skriva lite.
Vädret är inte så himla bra idag...trååkigt! Hoppas det blir lite bättre sen iaf :D
Jag saknar Jonte jätte mycket just nu!

Jag ska snart göra mig iordning så jag är klar när kyle vaknar!. Sen går vi till sjukgymnasten. Efter det vet jag inte vad vi ska göra, någon kanske är hemma så vi kan hälsa på ;)
Sen när Jonte kommer hem ska vi väl åka til veinge :)

Igår var Martina här ju, vi kollade lite på the moment of truth medans klockan skulle bli halv 12 så kyle kunde få mat så vi kunde gå ;P Efter han hade ätit så gick vi då till eurostop, kollade lite lindex , sen gick vi till hm och köpte assöta kläder till kyle och strumpor till mig. Sen gick vi till mcdonalds och åt!
När vi skulle gå hem så blåste de så mycket att påsen flöööög iväg, alla kläder åkte ur och skjortan flöög upp i luften sen iväg ;P Martina var så snäll och jagade allting :D
Sen träffade vi Tintin och Hampus, så fick Kyle gunga ett bra tag. Sen gick vi hem till mamma så fick kyle mellanmål sen kom Jonte och hämtade oss vi skulle egentligen ha gått till eurostop i de fina vädret men Kyle glömde sin napp hemma hos mamma så vi tog bilen ;P
Åkte till systemet köpte lite gott där, träffade michelle :D
Sen in till willys köpa lite läsk och apelsinjuice, och teknikmagasinet så jonte kunde köpa nytt jojo snöre ;)
Efter deeet åkte vi hem;P Tog på Kyle pyjamas och så fick han sin välling sen somnade han så gott :)
Vi skulle egentligen ha gjort pizza till kvällsmat men hade visst inte jäst hemma ^^ så vi fick äta mackor.

Ja de var hela dagen typ ;P haha.

Kommentarer
Postat av: Elma

vikar över alla möjliga dagis.ringer mig hela tidenn..sj då? mamma ledigt fortfarande? Puss


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback