Lördag

God förmiddag :)

Jag glömde totalt bort att skriva blogg igår :O .
Iaf. Vi vaknade sen gick vi in till stan för att planera lite. Det gick bra vi satt och fikade i 2 timmar ungefär ;)
Sen gick vi runt lite i stan. Sen åkte alla hem :)
På kvällen kollade jag och Jonte på en film som heter the condemned eller något. Ja den var faktiskt jätte bra. Ska lägga upp om vad den handlar om senare.

Idag vaknade Kyle halv 7 ca. Jonte gick upp och gjorde välling sen bytte han blöja :) Sen åkte han iväg för att hjälpa manges mamma med att flytta..
Så vi får väl se när han kommer hem igen..

Annars ska vi inte göra någonting idag...är trött som fasen, fick sova en timma innan iaf när han somnade :P

Jag vill ha massa nya grejer....längtar tills vi får peengar :P Och speciellt tills jag har ett eeeget jobb, så vi tjänar lite mera. DÅ kan man köpa lite mer till sig själv med :D. Jaja.

Jag är sååå uttråkad..Får väl städa här eller något, Jag fattar intehur det kan bli så stökigt på bara nån dag..

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback