Igår (måndags)

image251Alltså igår, så var kyle vaken ända till 23 halv tolv :O Han låg i sin säng från halv nio ca och bara skrattade och busade med sina nallar i sängen. Jag fattar inte att han nte somnade han var jätte trött man märkte det på honom.
Sen när vi gick och la oss, så bara skrattade han när man kom fram tillhonom. Han skrattade åt allt, när jag tappade en nalle, när Jonte kom fram och bara visade sig. Sen skulle han så klart busa och vända sigpå mage hela tiden och då skrattadehan så klart med :P. Hhaha.

Men sen la jag honom på sidan och gav honom sin snutteoch napp då blev han lugn och somnade :)
Och på morgonen vaknade han 10 över 6. haha hur orkar han :O Men han sover iofs nu :P Gjort det 1 timma redan.


Snart ska Kyle få lunch, eller ja, när han vaknar :P Sen ska vi gå till BVC sen stan. Måste köpa ny pyjamas till honom, och en tunnare jacka eller overall :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Missa INTE tävlingen på min blogg - där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

han tyckte jättemycket om det, och blev supersur när han inte fick mer! Men jag vågade inte ge han särskilt mycket, han är ju så liten fortfarande :)

2008-04-01 @ 11:46:01
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Maria

Ohh...vilka gulliga kort! Han är verkligen jättesöt. Hoppas det är bra med dig och din familj.
Kram
Maria "Syssen"
(Din mammas gamla polare)

2008-04-01 @ 18:37:39

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback