´

Nu har kyle precis fått mat :) Och jag sitter här och har ont i näsan.
Tintin svarar inte på sin mobil. så irriterande eftersom hon sa att jag skulle ringa henne...aja.

Nu börjar vi ge kyle 8månaders mat. Och det är absolut inte lätt, provade tidigare och då satte han i halsen och klöktes...men nu så sa dom på bvc att vi skulle prova mosa ena halvan av bruken sen blanda allt, och det gick bra, han har ju hosta nu, så jag vet inte om det var att han hostade för att han satte i halsen eller för hostan :/ Men han åt allt iaf :) Hoppas det blir bättre..

Snart ska jag göra mig iordning, har inte gjort det ännu. för när jag skulle lägga kyle innan i vår säng så somnade jag också :P Vaknade av han stod och stirrade på mig, sen hörde jag min mobil vibrera i soffan och det var Jonte <3. Han berättade att vi skulle åka och kolla på en lägenhet inne i stan. Rätt liten dock.

Nu ska jag prova och ringa Tintin igen!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback