Stan .

Idag har jag varit istan och kollat lite med Martina. Kyle va såklart ocksåmed :)
Vi åt på pios, pasta :) martina hittade ett hårstrå i sin mat och ville inte ha mer efter det :( - Kan förstå henne - haha.
Sen så följde jag med Martina till värnamo för att hämta hennes nya bil :) har dock ingen bild på den för glömde min mobil hemma  :(. så jonte fick åka in till stan och hämta Kyle :P hihi. Snällt av honom ändå :)

Så i stort sätt har jag varit ute sen halv tolv :P haha.

Annars idag så händer det inte alls så mycket , ska väl kolla på film ikväll och hoppas på att Kyle somnar samma tid som igår :). Som han har gjort två dagar i rad :P hehe.

Han får ny blöja och pyjamas och mat klockan 20, sen somnar han och sover lite halvt till 22 sen har man han i famnen lite så somnar han och soover till 00-01, sen sover han till halv 9 :P

Nu hör jag att Kyle grina lite. Hej så länge!



Uppdatering

Nu har Kyle nästan somnat :) så passar på att uppdatera lite grann :).
Kyle har sovit en halvtimma sammanlagt sen han kom hem vid halv tre. Så nu fick man natta honom lite extra länge.

Började med att byta blöja på honom sen mysa lite :)

Sen tog jag av han blöjan och masserade honom och bada mös,  sen badade vi, sen tog vi på pyjamas och fick mat :) sen nu somnar han nog snart :) Fast så fort han tappar nappen så gnäller han :P Ska kolla film med Jonte nu, mys.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback