Ny vagn .

Idag har jag fått sova ut riktigt :D Kyle somnade igår direkt efter att Jessica och mange hade dragit, det va precis som om han inte ville missa något när dom var där och var vaken hela tiden :P haha.
Iaf så somnade han vid 23 sen sov han ända tills klockan var 8 och Jonte skulle dra till Jobbet sen somnade han om igen efter att han hade fått ny blöja och mat, och sov ända tills klockan var 12 :O chock fick jag faktiskt :P

Vid tre stack jag hem till Mona, på vägen dit märkte jag att vår gamla vagn var heeelt paj. den gick åt ena hållet av sig själv, sen så hade något lossnat så vagnen var typ lös :/ så mona följde med mig till Barnvagnshuset och hjälpte mig hitta en ny vagn, hittade en combivagn eller vad det heter för 1.500 :O:O billigt som satan , så köpte jag en ny skötväska också :) billigt och bra, sen när vi kom hem så funkade det inte att fälla ner det så vi kunde packa in den i bilen ;O så arg jag blev dåååå, då hade hon i affären tagit sönder den när hon skulle visa mig hur man skulle fälla ner den :(. Så ska dit imon och se om hon kan fixa den.

Nu är Joel här hos oss, han och Jonte spelar tv-spel :P så klaart ^^ Kyle ligger i sitt babygym och pratar med djuren som hänger där och när dom inte svarar honom så gnäller han till lite :P haha. jag ska snart försöka natta honom också :P :) Sen ska vi väl bara kolla på scruuubs :D:D.

Hej så länge :)

                       image36
                                                             En glad och pigg Kyle tidigt på morgonen :P

                        image37
                                               Här ligger han och sover så gott i sin nya instatts till vagnen :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback