Middag hos mormor .

Idag rinde mamma vid halv elva för att påminna oss om att vi skulle hem till henne idag och träffa några släktingar som skulle komma idag.
Så vi kom till mamma vid 12 tror jag , åt lite frukost sen stack vi hem till mormor för att äta middag där :)
Så åt vi kassler och potatis som mamma gjorde :) Jätte gott faktiskt :D Efter det så stack jag , Jonte och Kyle och handlade lite, sen kom Jessica och Mange hem till oss, vi åt chokladpudding med grädde :) sen spelade Jonte och mange tvspel :P hihi. Sött .
Jag och Jessica snackade skit i sovrummet xD haha :D Kyle var faktiskt lugn heeela kvällen :O förvånad, han brukar inte vara så lugn när vi har folk här eller om vi är hos någon annan :P han gillade väl dom :P hihi. Trivdes i deras sällskap :) så bra :D

Glömde dock kameran hemma så kunde inte ta några bilder på hela dagen :/ jaja ^^

Ska gå och lägga mig nu Kyle har somnat också :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback