Kyrkan .

Nu har jag ringt till Kyrkan och pratat med dom, nu ska dom bara ringa tillbaka så vi ska bestämma allting.

Idag ska jag ut och gå med Jessica, men vet inte om jag vill gå ut och gå om det är sånt här skitväder :O regnskyddet till vagnen passar inte till denna lånevagnen :/. Aja :p få se de kanske blir bätter väder senare :P

Snart får vi antagligen flytta heem :D woho! Saknar lägenheten som fan, på torsdag ska vi dit iaf fastän dom inte är klara och flytta in alla grejer från vårt sovrum till kyles sovrum så vi kan måla om  i vårt sovrum, sen kommer det att bli såå mysigt, ska köpa nytt typ med, vinrött, nya gardiner då alltså :) mys mys :)

Idag börjar Desperate Housewive igen :D Sen imon greys anatomy :O alla börjar på en gång ^^ som jag tittar på :P. Imon ska jag och Kyle till föräldagruppen på bvc :P Ska nog bli kul , bara inte kyle gnäller så mycket haha ^^,

Nu ska jag ta och vila lite till :) Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback