Bvc .

Idag har jag och Kyle varit på barnavårdcentralen :) Nu väger han 5005 gram:) börjar bli en riktigt stor kille.
Efter det så gick vi hem till min mormor som bor precis där ungefär :) På vägen dit så somnade Kyle i vagnen så sött. Så sov han ända tills vi kom in i hissen då vaknade han och gnällde lite, för att han va hungrig :).

Nu har vi precis vilat lite i sovrummet, han fick mat och gnällde för det var för varmt i vardagsrummet :( så vi gick och la oss i sovrummet en liten stund, men han ville inte somna :P nej nej han och låg pratade för sig själv och flaxade med båda armarna hej villt, men jag fick sova 10 min, det räcker en powenap ;) hihi. efter 10 min så började han gnälla och ville ha en ny blöja sen nu har han somnat i sin babysitter :P haha.

Ikväll ska man gå och lägga sig tiiidigt, är trött som ett djur,. gick upp vid 8 imorse. Och imon så ska jag och Jonte ut och äta :) så myysigt. ska bara veta vaart vi ska äta ^^

När Jonte kommer hem så ska vi till apoteket och handla lite har jag bestämt ^^ Något mot Kyles mage så han inte bajsar så hårt :)

Nej nu kokar snart mina nudlar över ^^

Hej så länge !

                          image30
                                                                    Min 5 kgs klump :D sötaste 5 kgs klumpen ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni kan äta på wild west steakhouse! Skit go mat och mysigt åså... bara ett litet tips!! Puss puss

2007-09-07 @ 00:21:48

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback