Babygym .

Idag har Kyle provat sitt babygym för första gången, jag trodde att han skulle börja skrika när han fick ligga där. men  icke sa nicke han älskade det :D hihi. Flaxade jätte mycket med armarna och koncentrarade sig mycket såg det ut som :P haha.

               image31
                                                                     Detta är första reaktionen ;)

               image32
                                                                                     Nuuu så :)

Sen så skulle jag ta tempen på honom för jag tyckte att han var varmt, så när jag stoppade in den så bajsade han, tog ut den tvättade av den och gjorde det igen, samma sak hände då:O hahaha. Sen så gick det, Men han hade ingen feber :)

Sen fick han massage,ny blöja och pyjamas och snart så somnar han, då ska jag och jonte kolla på film :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback