Baby café .

Idag ska jag och Kyle till baby café för första gången, Karin på BVC hade ringt till dom och frågat ifall jag kunde komma och de ville dom jätte gärna :) så bra :P Just nu ligger han och sover :) han har börat bara uppe jätte länge nu :O så här ser dagarna ut :

* 8.00 - Mat
*09.30 - sova
* 10.30 - mysa
*11.00 - Mat
*12.00-14.00 - leka
*14.00 - Mat
*15.00 - Sova
*17.00- mat
* 18.00 - leka, mysa, kolla runt
*20.00- mat
*21.30 - lite mer mat
*22.00 - sover för natten


Annars idag så ska jag och Jessica packa i den andra lägenheten, för vi får flytta hem idaag :D:D Så nu kan vi äääntligen börja måla vårt sovrum :D Innan de så ska jag och mamma till rusta och kolla lite grejer :)

Igår var jag och Jonte och Mona på Amnisty eller hur fa de stavas xD haha har aldrig varit där förr, men hittade faktiskt skit mycket för bara 200 kr :O:O Köpte inga kläder det gör jag aldrig på såna ställen :P hii.

I helgen kanske jag ska vara med Martina , laura och sanela men vet inte ännu, för martina är arg på mig igen för att jag inte ringer, helt plötligt blev hon arg denna gången ;/ wierd :S. Får väl lösa de på bästa sätt :)

Kyle har hittat sin tumme nu ;) eller han letar och letar rätt länge innan han i hittar den men ändå :P Han han hålla uppe sitt huvud längre nu också :D

Nu ska vi göra oss iordning :) Hej så länge!!!

                    image40
                                                                   Här letar han. men han hittade dock inte den;( ;)

                     image41
                                       Ungefär en timma senare efter mat och mys så hittade han den :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback