SOL

Ja idag är det banne mig sol :D:D Ska bli så skönt att få komma ut lite sen :) för idag ska Kyle vaccineras :) hoppas det går bra:D det gör det nog :D
Jaha ska man annars göra idag då? hum. får väl dra till banken och sätta in mina pengar :) sen kanske köpa nåt gott ^^ hihi. Borde sluta med det faktiskt...men kan verkligen inte :O hahah.

Jaja. I veckan ska man inte göra så mycket heller, ska kanske vara med Malin och lilla Neo när dom kommer ner till Halmstad :) Så det ska bli kul, för kyle med :)

Ja igår höll jag Kyle uppe tills klockan blev halv tio sen orkade han verkligen inte mer :P så fick lägga honom så somnade han på direkten :P haha. sen vaknade han vid halv sju förjonte skulel till jobbet och han hade försovit sig lite så han bankade och hade sig så han vaknade till lite, men sen somnade hanom och vaknade halv åtta så fick han sin napp och så satte jag på hans mobil så sov han till tio över tio :P haha :D så skööönt jag som var så trött i går :D fick sova ut av den lilla prinsen :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback