FORTFARANDE TRÖTT

Jaa, jag är fortfarande trött, har inte kunnat sova något heller, för kyle har inte sovit så bra idag. han somnar sen skriker han för en mardröm eller knip i magen. fast nyss så sov han faktiskt i en och en halv timma :D men då hade jonte kommithem och då ville jag mysa med honom :)

Sen blir det en sen dag idag med :P för både Prison break och Dexter kommer idag:D skit bra serier ju :P haha så det får man stå ut med:P Mitt fel om jag är trött imon ändå :P haha.

Imon så ska Kyle vaccineras :( stackare,, hoppas han inte blir för ledsen :/ Sen mååste jag in till stan och lägga in hans barnbidrag på mitt konto :O haha har fan inte gjort det än :O segt jag vet xD och så betalade vi räkningar idag faktiskt :) skönt att få det gjort :)
Har faktiskt inte städat ännu :O:O har inte orkat, kommer nog få ett ryck sen och göra det :P hahaha :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback