BVC

Idag ska vi till BVC på sån vaccinations möte :) ska bli intressant, bara inte Kyle börjar gnälla :S haha. Sen efter det ska jag till banken och fixa lite sen handla lite blöjor och sånt. Sen ska vi träffa prästen och se vad hon har att säga :) efter det så ska vi hem till Jontes mamma Mona :)  Så en hel daag med grejer att göra :P haha :D ja men iaf, sen imon har jag ingen aning om vad jag ska göra :O typ städa här kanske ja de får jag nog ta och göra :P hahaha.

Sen på fredag så ska vi handla alla grejer till dopet, som papperstallrikar och bestick och dukar och ljuus :D sen lite mat med :) mamma ska  som sagt göra en prinsess tårta fast det kanske blir prinstårta ^^ haha. Och så hoppas jag att hon har sytt klart dopklänningen tills dess :) Men det tror jag nog :D Den kommer att bli så fin:D Kyle kommer att bli så fin i den :D haha. Ja men ni få se bilder på dopet sen i bilddagboken.

www.niijna.bilddagboken.se

Hum ja ni kanske är intresserade av kyle också ;) haha.
Han kan sitta med rak rygg och huvudet uppe nu iaf :) och så kan han lyfta huvudet i mer än några sekunder också :) Han har blivit lite mammig nu på sistone faktiskt :/ det är lite jobbigt, men sött :)
Aa, det är fortfarande lite problem när han ska bajsa :( det är inte hårt eller så men det tar sån tid innan han gör det, igår bajsade han inte på hela dagen :( måste kolla upp varför det blir så :/

Nej nu måste jag göra mig iordning för sen ska kyle äta och sen ska jag göra han iordning :P

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback