BAAJS

Ja nyss så bajsade kyle sig ända upp till armhålorna typ :O huuur kan de komma upp dit? jag fattar inte :O haha. Jaja men nu är han ren och fin och leker i sitt babygym :) Han har inte fått feber än iaf och inte varit gnällig heller :) vill bara inte ligga ner när han precis hade fått sprutan men det förstår man juu ;) haha.

Jag ska säga lite vad kyle kan nu :d Han kan sitta upp med hjälp av stöd då förståss, sen så kan han liggapå mage och hålla uppe sitt huvud riktigt bra :) sen kan han ta tag i saker :) Le medvetet skratta lite då och då medvetet :P Han vet vem jag och Jonte är, för han ler så fort han ser oss :) och vänder huvudet mot våran röster :)
Han kan ha benen i luften, hitta sin egna tumme och suga på den :)

Jahapp, idag kommer Ugly betty :D och desperate housewives :D Så de ska man kolla på :)

Nu börjar Ugly betty :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback