YR

Usch idag är jag skiit yr :P som om jag fortfarande vore full :P haha.

Igår var vi på fest hos Anton iaf :) han fyller år, han fick svarta handbojor utav oss :) Det var skit kul där iaf :P Kom hem vid 2 ungefär så det var inte så sent ändå :) jag tror till och med att klockan var innan 2 när vi kom hem:P haha. Mange körde oss dit och hem, jätte snällt :D Sen så kommer dom hit idag igen, för mange och jonte ska köra till kungsbacka för att köpa två papegojor -.-

Annars ska jag väl inte göra mycket mer idag :P bara ta det lugnt och kolla på filmerna som kommer på 3an idag :P haha Just nu kollar jag på Familjen addams, sen kommer En häxa i familjen, älskade den filmen när jag var mindre :P haha :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback