Uppdatering IGEN

Haha nu uppdaterar jag igen hihi:P Men jag har inget att göra, eller jo jag har visst något att göra :P Jag måste ju diska har inte gjort det än :O hahaha. Jag kollade på One tree hill innan, den serien är så braa, har ju redan sett alla dom avsnitten innan för det är repris men dom kan man kolla på hur många gånger som helst :)

Snart kommer Jessica och Mange då ska vi vara onyttiga och  köpa tjockis mat :P hihi. Men det är ju så gott :P !
 
Nu har Kyle föresten somnat igen ^^  Han gillar att sova :P bara lite gnällig innan han kommer till ro helt .:) och så sover han ju inte så långa stunder heller :P hehe. Han ska ha mat om en och en halv timma så hoppas han är lugn sen när vi ska äta :P haha. Han brukar oftast bli gnällig just då :P

Jessica och Mange har försten fått lägenhet i Getinge av alla ställen ^^ hihi Men  GRATTIS  till dom :D:D Jag vet hur mycket dom vill ha en större lägenhet :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback