Trist väder

Nu sitter jag här och dricker kall oboy  :D Har precis ätit frukost faktiskt, för kyle vaknade vid halv åtta imorse och ville ha sin napp bara, och då såg jag att han hade vridit sig i sängen så han låg mot kortsidan  haha :P så sööt! Men sen sov han ända till tio över tio om man ska vara exakt :P Så har han fått frukost och så, så nu kommer han väl vilja sova igen kan jag tänka mig :P hihi.
Jaa vad ska man göra idag då, har för mig att jonte sa någonting om veinge? :P Men är inte alls säker ^^ haha. 

Idag är det ju såååå fint  väder...eller inte.. Jag tiitade ut när jag vaknade och såg bara grått -.- det är så mörkt här inne när det är sånt väder, det är inte kul.. :P

Igår var ju Jessica och Mange här :D Vi kollade aldrig på någon film det blev för sent ;) vi beställde mat och kollade på prison break istället :P hihi. Sen åkte dom hem och jag och Jonte kollade på Dexter som vanligt, Sen imorse försov Jonte sig, han råkade stänga av väckarklockan, så när jag vaknade till och frågadehonom hur mycket klockan var så sa han halv åtta :P :O. 

Idag ska vi inte göra så mycket alls, veinge kanske, och så måste vi handla eller aa bara en grej egentligen den babysemp 2, ska börja ge kyle ett mål nu på torsdag :)  För på torsdag är det bara en vecka kvar sen fyller han 4 månader ^^ hihi. Sen ska jag kolla på Racheal ray som kommer snart vid halv tolv, det programet är inte såå himla bra jag gillar bara att se när hon gör mat, det ser så lätt ut :P Och idag kommer  Ugly betty, Desperate Housewives och Christine :D Tv nörd? Ja -.- haha. 

Återkommer nog senare idag ^^

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback