TORSDAG

Idag är jag mycket mycket bättre faktiskt :) Jag sov ända tills 12 idag. men låg kvar i sängen ända till halv två ungefär :P så gott :) sen kollade vi bara på tv typ.
Senare så stack vi till Ben och där var Ronja, Malin och Niklas också, Jonte och Ben spelade Mario Party på Wii.

Sen kom dom till oss för att kolla på film, men Ben hade bränt ut fel film:P så dom kommer imon istället:P haha.

Idag har jag också spelat Nintendo ds nästan hela dagen känns det som xD haha. Jag som absolut inte ville att Jonte skulle köpa det så har jag spelat mer än honom än så länge xD hahah Jag spelar ju så klart super mario, ska kolla ifall det finns Donkey kong med ^^ då ska jag lätt ha det spelet :P bara man får använda pekpinnen det är ju den som är roligast :P

Nej nu ska jag sova, Godnatt!

                     image59

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback