Onsdag

image98Nu är det redan en ny dag :D hehe eller a det har varit det ett tag nu :P men nyss va det ju fan måndag och jag och Jonte kollade på Dexter :O och snart är det Torsdag :O :P dagarna bara rinner iväg :P haha.

Ja imon ska jag och jessica på bio :D:D vi får inte vara hemma för Jonte och mange för de ska spela tv spel xD så därför gör dom vad som helst för att vi inte ska vara hemma :P Först sa dom att vi får en påse godis och fri tillgång till bilddagboken xD hahah :P


Idag fick kyle lite gröt igen, han verkade få lite ont i magen utav den om det inte var en fis som satt på tvären :/ han sover iaf nu har snart gjort det en timma .;) sen ska vi hem till Mona och äta :P hihi.

Nu har vi iaf bokat biljett också till imon :D

<------- Där är beviset eller kvittot kanske det heter^^ haha.

Annars ska man inte göra så himla mycket idag.

Imon ska vi ju på bio och ha det mysigt, medans killarna spelar tv spel :P hahaha. Sen på fredag ska vi hem till Jessica och mange och äta :) Sen lördag minns jag inte, tror inte att vi skulle göra något dåå, sen söndag så fyller tintin år så då ska vi dit och fika :) hihi.


Återkommer senare :P Håller på med en grej åt Laura så kan inte koncentrera mig här ^^

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha tack så mkt :)

Postat av: Anette

har redan svarat i min blogg, men svarar här också :)

ja, jag kokar allt som behövs kokas. steker inget iallafall :) sen är det bara att mixa hur man vill :)

2007-11-29 @ 10:34:12
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se
Postat av: Anonym

dexter är bra, ska jag avlöja vem Ice trunk killer är? mohahahah

2007-12-01 @ 13:47:59
Postat av: Nina

haha jag vet redan vem det är ;)

2007-12-02 @ 00:07:19
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback