God morgon alla!

Eller morgon och morgon förmiddag kanske man ska säga :P men det är morgon för mig för jag har nästan precis vaknat :P haha.
Just nu sitter jag här och äter kräm och dricker oboy :) Kyle ligger i sitt babygym som vanligt. Jag längtar tills han kan sitta upp själv :D Kommer se så sött ut :).

Idag ska vi till BVC och prata om mat, vi ska vara där vid halv två, så jag kommer missa mitt möte på ungdomsmottagningen. Men det gör väl ingenting. Får ringa och avboka :)

Idag ska vi nog inte göra någonting vad jag vetän, så säger jag varje dag men ändå får vi fullt upp ^^ hahah Men jag TROR inte att vi ska göra något speciellt idag, JOnte måste boka tvättid sen på vägen hem, för vi måste verkligen tvätta ^^ haha

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback