FEBER

Ja, jag har skit hög feber, men ändå så orkar jag sitta här xD haha jag länner väl mig inte lika sjuk då:P jag har 39.3. jag bara svettas och svettas och ibland fryser jag som fan, skumt det där :P
Jonte är förskyld och har ont i halsen och har lite feber han också, Kyle är frisk som en nötkärna jämfört med oss :P

Det kom inatt, jag frös som satan sen började jag svettas som fan sen vaknade jag av att jag var skit törstig sen höll jag på att spy, men jag somnade om, och vaknade igen när kyle vaknade och mådde piss :( Jaja :P hoppas jag blir bättre imon :)

Jag snackade med Malin innan, hon sa att hon och Martina hade tjaffsat, så frågade jag om vad, så klart svarar hon att martina frågade varför hon tycker att jag är en bra kompis :O Jag fattar inte hon är för fan 19 jävla år. hur kan man hålla på som en jävla 14 åring då:O så jävla patetiskt, jag får såna små ryck på henne att hon hela tiden ska hålla på. Fråga andra kompisar till mig till och med varför jag är en bra kompis. Bara för jag ite var detmot henne så betyder det inte att jag är det mot alla andra. Åååh!!! jaja nu byter vi samtalsämne annars kommer det sabba hela min kväll.

Imon hade jag och Mona tänkt dra ut på stan och äta lite och leta efter en hoppgunga till Kyle, men nu blir det ju inte så :( lite synd faktiskt, jaja det kommer andra dagar ^^ hihi . Och sås kulle jessica ha kommit hit meed, men det tyckte vi inte var så bra eftersom jag är så pass sjuk så¨till helgen kommer förmodligen hon och Mange hit så ska vi kolla på film så klart ^^ hihi, Och Mange och Jonte bränna nån skiva :P

Idag är det dubbelavsnitt på Greys Anatomy :d förmodligen säsongsavslutning :P syyynd :((((

Nu ska jag vila mig lite :)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback