FÅGLAR

Igår var Jessica och Mange här :) Jonte och mange skulle köra till kungsbacka för att köpa två dvärgpapegojor :P haha. Medans dom var borta så gjorde jag och Jessica mat :P hihi. Pommes, köttfärs, wokgränsaker och morötter :P Faktiskt riktigt gott :D.

Annars så har jag inte gjort så mycket mer i helgen, idag ska jag bara ta det lugnt städa lite grannahär och ta ett bad hade jag faktiskt tänkt göra sen med :P Och imon ska jag och Kyle träffa Malin och Neo :) hihi.

Just nu sover kyle :) han vaknade halv tio idag :) så vi gick upp och så åt han sen lekte han i sitt gym lite och sen lekte vi, sen nu sover han :P haha :) Om 3 veckor om inte lite lite mindre så får vi börja med smakportioner :D det ska bli så kuul :D
 
                          image58

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback