. . .

Nu sitter man här igen xD hahaha, no life? nej men det är kul att skriva blogg, mycket bättre att skriva här än lunar ^^ haha.

Det jag skulle skriva i det förra inlägget var att jag gjorde ju mat till Jonte innan, det blev couscous med paprika, lök, purjolök till :P haha asgott faktiskt :P fast det blev lite mycket löök ^^ hihi.

Jaa men nu har Kyle somnar osv, han är så söööt min lilla pojk :) Älskar han så mycket, fastän han är jobbig och bara skriker ibland när det är hans eget fel ^^ som när han drar ut nappen ifrån sin egna mun flera gånger i rad :P haha.

Snart ska man gå och lägga sig, sen upp imon igen, dagarna går så himla fort när man har en liten  bebis att ta hand om. Fattar inte att jag bara kunde sitta och inte göra någonting innan, så trååkigt ^^ hahaha.

Jag är övertrött nu tror jag :O för jag märker att jag bara blir helt flummig :P haha. Jonte spelar Fear nu, ett skräckspel som är skit läskigt , det ska det nog vara eftersom det är ett skräckspel. hum det där blev konstigt :P . Men jag spelade det en gång och det var bara 5 min sen blev jag så skraj att jonte fick ta över hahah :P Vilken fegis jag ääär ^^

Just nu sitter jag vid msn snackar lite där, sen får jag fan gå och lägga mig, jag kan inte sluta lukta på vårt tvättmedel det luktar så himla gott :O vad jag fick det ifrån vet jag fan inte, kanske för att det kommer såna doser ibland ifrån mina kläder ^^ ahahah. Jaja.

GODNATT!!! <3<3<3

image70öfr

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback