Torsdag

Just nu sitter jag här och äter frukost.

Jag kollade runt lite grann innan på olika bloggar, hahhahahaha jag fattar inte hur så många människor kan sitta och kommentera så elaka kommentarer till en person. Alltså.. jag fattar det inte bara. så jävla patetiskt. SPECIELLT dom som är anonyma :)

Jaja :P Idag ska jag kanske in till stan med jessica :) jag måste köpa lite grejer till Kyle, han är så täppt i näsan :( Och för nån dag sen så brände jag mig på ugnen :/ så nu kan jag inte ha armbågen på bordet när jag skriver :S hha. men de går över :).

Annars ska vi gå och lägga oss tidigt idag :P Är så trötta nu förtiden :P . Kollade föresten på internet på den nya julkalendern :P haha den verkar lite mysko :P

Nej nu ska jag äta klart :P

Återkommer senare :)

Kommentarer
Postat av: TINTIN ;>

Jag kollade på julkalendern , på tv, den va faktiskt lite skum ;> HEHE ^^

2007-12-07 @ 00:48:20

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback