Söndag

Söndag idag och Jonte börjar jobba imon igen :(

Just nu sitter jag här bara skulle börjat städa för 2 timmar sen :O men fastnade häär :O haahah.
Jonte är och hjälper manges mamma med att flytta kyle är hos mona och jag här för jag ska storstäda, det är lite svårt att göra själv med en bebis tycker jag :P haha. Iaf. Så jag ska straax sätta igång :D

Igår var vi bara hemma och mös hela dagen. Gick ur sängen vid halv tolv :P haha :) Mys.

annars händer de tinte så mycket alls, när jonte kommer ska vi kolla på American pie the beginning :P haha. Vi kollade på The dukes of hazzard the beginning igår också,. den var väl sådär ettan är mycket bättre :P

Aja måste städa nu : P

Jag älskar dig Jonte <3

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback