Söndag

Just nu sitter jag här och äter en super salt lakrits stång som jag köpte på julskyltningen som var idag :P den var inte såå kul kan bero på vädret , det regnade ju hela tiden :P eller aa kom lite skurar då och då :P haha.

Vi lyssnade på kröningen för vi kunde typ inte se något :P haha. Sen träffade vi nettan och co, pratade lite med dom :) sen träffade vi tintin och nathali och så körde vi dom till eurostop och så köpte vi läsk på mcdriven :) hihi.

Jaa, annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt. Man ska ju tända ett ljus idag och det har jag Inte gjort :P haha.

Var på eurostop och handlade också så blev kyle hungrig så fick jag springa till östras bröd och värma vatten :P haha :D

Jaa han har inte vänt sig igen själv :P men lite lite hjälp så vänder han sig men inte annars ^^ haha.

Nej nu måste jag dricka sen funderar jag på att gå och lägga mig :p haha

Jag älskar dig Jonte !!!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback