Lördag

Nu måste jag skärpa mig med att uppdatera :P och uppdatera ordentligt :)

Nu har precis mange och Jessica åkt hem :) vi kollade på Fallen den var bra men seeeg. Hann inte med att kolla på Joshua så kanske se den imon istället .:P den verkar bra hii.

Idag fick Kyle sin första tand, elle jag såg den idag :D Han har varit jätte gnällig, så jag sa till Jonte att det kanske var en tand på väg, sen glömde jag kolla så kollöade jessica innan så sa hon att det var en tand där :P haha. ett litet litet riskorn :P

Jaha, imon ska vi bara ta det lugnt har varit så seega de här dagarna :P ska dra till eurostop och se om jag hittar något fint billigt skärp :) och något halsband och hårfärg, sen se omman kan få tid att klippa sig samma dag :P haha. Hoppas vill verkligen klippa mig har så slitet håår!! orkar inte ta hand om de nu när jag har fått kyle :P haha. Jaja. intehans feel ;)

Nu ska jag vila lite har ont i magen :/

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lauriie

Njaa vet ej riktigt hans jobb ringde så troligt vis ska hna hem i Januari den 10! Hur e det emd dej då?Puss


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback