Lördag - 1 december

Idag vände Kyle sig från rygg till mage för första gången :D
 

Både jag och Jonte såg det :D så duktig han ääär :D:D Han skulle kolla vad jag gjorde när jag tog upp alla tomtar ifrån kartonterna, så sa jag "hej Kyle" så vände han sig på sidan sen kollade han på tven sen vände han sig till mage :D haha.

Ja, annars har vi bara julstädat här hemma, och pyntat så klart tagit upp våra nya gardiner och allt:D hihi. belv faktiskt riktigt fint :)

     

På den sista bilden , där i verkligheten då, ska vi hänga lite kulor i granet och lite glitter :P

Nu har vi också precis kollat på en film, det blev "blood dimond" aaas bra :D den rekomenderar jag faktiskt, lite läskigt när dom gjorde barnen till soldater bara :( 

Igår var vi hemma hos Jessica och mange :) dom bjöd på middag. Som förrätt; Dipp med grönsaker Middag; Potatisgratäng och kycklinggryta Efterrätt; kladdlkaka med grädde.
Och sen till filmen chips och dipp :D:D

Nej nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback