Fredag

Yeeah idag är det äntligen fredag :D alla som tror att jag har det lugnt och skönt och kan sova hur länge jag vill och har det helt slappt, kan ju tänka om en sväng :)Som en viss person sa "du går ju bara BARA hemma och får pengar ändå, behöver inte anstränga dig någonting"

Hum hahahahahaha, jo visst jag får pengar, men jag tar ju hand om en person för det. och alltid är det inte alls sååå lätt :) speciellt inte när magen krånglar, eller hur det nu stavas ^^, haha. Ja men alla mammor vet hur det är att gå hemma med ett litet litet barn :P så dom ända som INTE klagar är faktiskt dom med egna barn :P Så man märker ju klart och tydligt vilka som inte har barn. Visst alla utan barn klagar inte dom med vett i skallen klagar inte :) Det är faktiskt ett ansvar att ta hand om ett barn, han ska ha mat, han ska ha kärlek och närhet och allt det där :) Det är såååå himla mysigt med barn tyckerjag :d ni som inte har borde faktiskt skaffa :P aldrig att jag trodde att det skulle gå så här bra med ett barn när man är så här ung :D så jag skiter i åldern faktiskt, Mamma är ingen ålder :) Man mognar när man är gravid det gör man faktiskt har jag märkt på mig själv:P Häftigt ändå :P

Idag kommer Jessica och Mange hit har jag för mig :P haha. Tyckte jag hörde något om det innan ^^
och även så är det ett skit kasst väder :/ trååååkigt.

Gav Kyle mangopuré innan, hahha så goa miner han gör alltså :D han är så jäkla söt :D Han gillar absolut inte majs :P märker man tydligt, han spottade ut det extra mycket när man gav honom bara majs sen majs/potatis spottade han också ut fast inte lika mycket men han gillar inte majs :P Nu kör vi med palsternacka/potatis den gillar han väl sådär :P det är ju inte gott för oss heller :P hahaa. Eller inte för mig det smakar ju asäckligt :P

Kyle kan ta sina fötter nu faktiskt .:) skrattar ordentligt för han också :P skrattar för allt nästan :P haha.

Återkommer senare lite om Kyle :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback