Blogghjälp - Header

Gå in på din stilmall och kolla hur hög din header är och hur bred den är ;



Sen gå in på Photoshop (man kan också göra de på paint jag kommer till de sen) och öppna nytt dokument

 

Sen fyller du i där hur hög den är, bredden kommer utav sig själv.

Sen klickar du på ok och gör din Header. Sen klickar du på informationsmenyn ovanför bilden.





Kopierar bredden på den. De siffrorna behöver du till stilmallen sen.

Sen laddar du upp den på bloggen och kopierar URLlänken till bilden.

image194

Sen klistrar du in länken däär var det är markerat.

Och skriver in siffrorna där det står "height"

Förhandsvisa alltid innan så det blir helt rätt!







Kommentarer
Postat av: Adina

det funkar ju inte? :(

Postat av: Emma

Hur laddar man upp den??? Det funkar inte att ladda upp den för mej :(

2010-04-18 @ 19:17:37
Postat av: Anonym

hej jag provat ladda upp en bild på mig som bakgrund men det blir bara vitt vad gör jag för fel? har kopierat adressen

2010-09-10 @ 13:33:47
Postat av: Alice.

Hej, jag har nu kapat en ny blogg och har ingen header.. ALLS. Och då finns inte den där koden man ska byta ut. Och då är man fråga, hur gör man? Jag har alltså ingen bild högst upp som jag kan liksom "byta ut". Så ja, mejla gärna ett svar till mig. :)

2012-02-09 @ 13:34:49
URL: http://musikstilen.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback