>>

Just nu sover Kyle så passar på att sitta här liten stund.
Idag har vi varit onyttiga och ätit pommes på fetagreta :/
Har inte gjort någon nytta alls faktiskt :O bara suttit här och varit ute.
Det är iofs nyttigt att vara ute och gå lite ^^ och så har vi betalt räkningar :)

Hopp ska man göra imon då? det är fredag så egentligen ska jag och Jonte göra något själva.
Men men, får se hur det blir med den saken :) På söndag kommer mormor och morfar hem ifrån grekland :) och då ska vi hämta mitt paket som mormor beställde åt mig på jotex :)

Kyle har bara velat vara i famnen hela dagen idag. lägger man ner honom i sängen så gnäller han och vill komma upp igen. Så harhan hållt på hela dagen. till och med när vi va uteoch gick,så fick ta upp honom och gå resten av biten hem med honom i famnen :P
Var och vägde honom idag faktiskt. han väger nu 4750 gram och är 56 cm :) Börjar bli en stor liten kille :)

Snart ska jag ringa så vi kan gå på babysim :) kostar bara 700-750 kronor per termin, rätt billigt faktiskt :) och så ska vi hitta snygga badbyxor till honom med :)

Hej så länge :)

image1

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback